Garantie & Klachten
Garantie
We streven er naar om alleen producten van hoogwaardige kwaliteit te leveren. Toch zou het kunnen voorkomen dat er wat kapot gaat tijdens de transport. Of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wanneer dit het geval is ben je wettelijk verplicht om dit bij ons binnen de wettelijke termijn van 2 maanden te melden. Wanneer het gebrek binnen de garantie valt dan zullen wij kosteloos zorgen voor vervanging of reparatie van het desbetreffende product.
Klachten
We vinden het erg vervelend dat je een klacht hebt, laat het ons alsjeblieft weten door het contactformulier in te vullen of door te mailen naar info@topblender.nl. Het helpt ons erg als je je klacht goed beschrijft en je verwachtingen voor een oplossing aangeeft. We zullen de klacht zorgvuldig bekijken en uiterlijk binnen 5 dagen een reactie geven. Zo kunnen we samen kijken of we tot een geschikte oplossing kunnen komen.
We zullen er alles aan doen om de klacht te verhelpen, wanneer we toch nog steeds niet tot een oplossing kunnen komen. Dan is het mogelijk om je klacht aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Wanneer je klacht nog niet ergens anders in behandeling is dan kan je hier je klacht deponeren via het platform van de Europese Unie.