Veelgestelde Vragen
De meest gestelde vragen door onze klanten, mocht je hierna nog niet geholpen zijn neem dan contact op met onze klantenservice.
-
Ik heb het verkeerde bezorgadres opgegeven, wat moet ik doen?
Neem zo snel mogelijk contact met ons op en geef het juiste adres door. Hopelijk is de bestelling nog niet verzonden door onze leverancier. In dat geval kunnen we het adres nog snel wijzigen. Als je pas later beseft dat je het verkeerde adres hebt opgegeven, kunnen we het bezorgadres niet meer veranderen en wordt de bestelling bezorgd op het opgegeven adres. Als het pakket daar wordt aangenomen kun je het daar ophalen.
-
Kan ik mijn bezorging op een ander adres laten bezorgen?
Zeker! Je kunt er voor kiezen om je bestelling op een ander adres dan je thuisadres te laten bezorgen. Bijvoorbeeld op je werkadres. De bestelling kan niet worden bezorgd op een postadres of via een postbusnummer. Het moet wel gaan om een woon-/werkadres.
-
Wat zijn de verzendkosten?
Boven de €99,- worden bestellingen bij ons gratis geleverd. Voor leveringen onder de €99,- betaal je in Nederland en België €4,95 verzendkosten.
-
Wat is de bezorgtijd?
De bezorgtijd kan per product verschillen. Op elke productpagina wordt er een indicatie gegeven van de bezorgtijd van het desbetreffende product. Onze leveranciers zitten in Nederland en andere landen binnen Europa. Door ons te richten op de Nederlandse en Belgische markt kunnen we de CO2-uitstoot beperken. Verder kunnen we zorgen voor snelle levertijden.
-
Ik denk dat mijn order vertraagd is.
We doen er alles aan om je pakket zo snel mogelijk te leveren, als de verzending langer duurt dan je verwachting neem dan contact met ons op.
-
Wat is de minimale waarde van een bestelling?
Er is geen minimale bestelwaarde, wel is het zo dat je onder de €99,- verzendkosten betaalt en boven de €99,- je bestelling gratis zal worden geleverd.
-
Kan ik de producten met elkaar vergelijken?
Om het voor jou gemakkelijker te maken om producten te vergelijken kan je verschillende filters toepassen. Je kunt direct al kiezen voor een merk, volume, vermogen of collectie. Hierna zijn er 8 opties om je producten te sorteren, je kunt bijvoorbeeld kiezen voor beste verkochte producten of prijs van hoog naar laag.
-
Kan ik nog aanpassingen maken aan mijn bestelling?
Als je je bestelling al gedaan hebt maar toch nog wat wil veranderen neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We zullen dit dan proberen op te lossen.
-
Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen.
Check je spam mail, het kan zijn dat de mail daar in terecht is gekomen. Neem anders contact met ons op.
-
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Je hebt het recht om je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Hierna heb je nog een keer 14 dagen de tijd om het product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief de verzendkosten van ons teruggeboekt. De kosten voor het retour sturen zijn echter voor eigen rekening van de koper.
-
Hoe kan ik mijn bestelling retour sturen?
Wanneer je na je aankoop niet tevreden bent kan je het product retour sturen. Zorg dat je ons een mail stuurt naar info@topblender.nl met daarin de gegevens en het aankoopbewijs van de desbetreffende bestelling. Het is wel belangrijk dat het product nog in dezelfde staat is als toen jij het in ontvangst nam anders is retourneren niet mogelijk. Je product dient dus nog in nieuwstaat te zijn. Wanneer je er voor kiest om het product te retourneren ben je als koper verantwoordelijk voor de verzendkosten. Het is aan te raden om te kiezen voor een track and trace code op je retourpakket. In het geval dat je pakket kwijtraakt is topblender.nl niet verantwoordelijk.
-
Binnen welke termijn kan ik gebruik maken van het herroepingsrecht?
Je hebt het recht om 14 dagen na ontvangst je bestelling zonder opgave van reden te annuleren. Hierna heb je nog een keer 14 dagen om je product retour te sturen. Hier kun je meer over lezen in het herroepingsrecht.
-
Hoelang heb ik garantie op mijn product?
De garantie is per product verschillend. De garantie is bij het desbetreffende product op de productpagina terug te vinden.
-
Hoe kan ik betalen?
Je kunt op de webshop betalen met IDEAL, Paypal, Belfius, Bancontact, Klarna, Visa en Mastercard.
-
Hoe kan ik betalen met IDEAL?
De betaling met IDEAL maakt het gemakkelijk om veilig je betaling af te ronden in je eigen vertrouwde bankomgeving. Wanneer je kiest voor deze optie wordt je betaling direct afgeschreven.
-
Hoe kan ik betalen met Paypal?
Paypal is een online betaalservice, je kunt snel, gemakkelijk en gratis betalen. Je bank en creditcardgegevens worden alleen bij Paypal opgeslagen en niet tijdens je transactie opnieuw via het internet verstuurd. Dit maakt het een veilige optie, wanneer je kiest voor betaling met Paypal wordt je betaling direct afgeschreven.
-
Hoe werkt een betaling met Klarna?
Met de betaling via Klarna heb je de mogelijkheid om achteraf te betalen. Je kunt direct betalen of maximaal 30 dagen nadat de aankoop verzonden is.
-
Hoe kan ik met een creditcard betalen?
Wanneer je betaalt met een creditcard vul je het kaartnummer, de geldigheid en een driecijferige verificatiecode in. Je kunt ook kiezen voor een extra bevestigingsvraag, dit zorgt voor nog meer veiligheid voor de betaling. Je betaling via jouw creditcard zal eerst worden gereserveerd en wanneer je gehele bestelling is uitgeleverd en gefactureerd wordt het bedrag afgeschreven.
-
Wanneer zal het aankoopbedrag worden afgeschreven?
Dit ligt aan de betalingsmethode die je kiest. Bij een creditcard zal het aankoopbedrag eerst gereserveerd worden. Er wordt dan een deel van je krediet tijdelijk geblokkeerd en wanneer het product geleverd en gefactureerd is wordt het bedrag afgeschreven. Bij Klarna kies je er voor in termijnen te betalen. Bekijk de vraag over Klarna voor meer informatie. Bij alle andere betaalmethodes zal het bedrag direct worden afgeschreven.
-
Hoe word ik terugbetaald?
Dit gaat op dezelfde manier als hoe jij hebt betaald. Wanneer je gebruik maakt van het herroepingsrecht zal de terugboeking binnen 14 dagen worden overgemaakt op jouw rekening. (bank, creditcard of PayPal-rekening) Zorg er voor dat de juiste gegevens bij ons bekend zijn zodat er geen vertraging kan ontstaan in de terugbetaling.
-
Wat gebeurt er met mijn data?
Dit wordt uitvoerig beschreven in ons Privacy Policy, voor meer informatie kun je deze pagina bekijken. Dit menu is onderaan op de website te vinden.
-
Ik wil verwijderd worden uit de database.
Dit is natuurlijk mogelijk, neem met ons contact op dan zullen wij hiervoor zorgen.